Vsa naročila, ki presegajo določeno vrednost se kvalificirajo za brezplačno poštnino. Za več informacij si oglejte stran Dostava.
Poštnina je obračunana pri zaključku nakupa, kjer imate možnost izbrati tudi brezplačno poštnino. Način in pogoj dostave se s tem ne spremeni, vse stroške dostave paketa pa nosimo mi.
Na Facebooku, Instagramu, v e-novicah in še kje vsake toliko objavimo kakšno kodo za popust. Spremljaj nas povsod in zagotovo boš naletel/a nanjo ;)
Kako kodo uporabiš?
Enostavno, vneseš jo v polje Koda za popust pri zaključku naročila. Popust se avtomatično obračuna in izpiše pri končnem znesku.
Z vsakim nakupom ali oddanim mnenjem kot registriran uporabnik prejmete točke zvestobe, zato se pred nakupom ali oddajo mnenja vedno prijavite v svoj račun. Neprijavljenim uporabnikom se točke zvestobe ne bodo prištele.
Vsak polni 1€ pomeni 1 točko, torej npr. za nakup v višini 52,95€ uporabnik prejme 52 točk zvestobe. V primeru nakupa več izdelkov, se točke seštejejo za vsak posamezen izdelek, naprimer izdelek za 6,95€ pomeni 6 točk in izdelek za 24,95€ pomeni 24 točk, skupaj torej 30 točk.
Točke se avtomatično dodajo spletnemu računu v naši trgovini, ko je naročilo dokončno zaključeno (odposlano in prevzeto).
Te točke lahko uporabnik nato vnovči ob naslednjem nakupu, kjer vsakih 10 točk pomeni 0,5 € popusta. Izkoristite lahko vse svoje točke do višine 50% nakupa.
Ker nam je mnenje uporabnikov pomembno, lahko dodatne točke zvestobe pridobite tudi vsakič, ko napišete mnenje o izdelku v naši trgovini. Vsako napisano in po pregledu administratorjev objavljeno mnenje prinese 10 točk. Pridržujemo si pravico, da iz kakršnegakoli razloga poslanega mnenja ne objavimo.